11 januari 2008

Snart så


Om fyra dagar, 20 timmar och 15 minuter lämnar jag landet. Känns fruktansvärt skönt. Vem vill inte byta snålblåst, snöblandat regn och sporadiska minusgrader mot en sisådär 30 plusgrader och skinande sol?

Jag har planer på att starta en ny blogg som Sara och jag kommer försöka hålla uppdaterad under våra äventyr bland aboriginer och koalor. Den här bloggens fortsättning ligger under diskussion i detta nu.

Innan det bär av måste dock ett uppsatsseminarie genomlidas. Hoppas det går väl. Just nu är jag återigen hemma i Vena hos mor och far, ensam med de små bestarna. Syrran for iväg till Tokyo förra veckan, och verkar ha det bra där. Brorsan kommer hem över helgen och plockar med sig ett 360. Det skall liras Bioshock, Assasins Creed, NHL och Guitar Hero. Så jag bör ha min opponering om inte helt så till större delen klar redan idag, sätter man mig framför en hel hög med ospelade spel finns risken att jag blir kvar där.

Så nu; uppsatsläsande.

Hörs

1 kommentar:

Therese sa...

Om du startar en ny blog sa maste du saga till sa jag kan halla koll pa vad du sysslar med! ^^ Hoppas allt gar bra hemma med packning och grejer!